Przydatne informacje

Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe obiektu Expolis Residence - Rooms & Apartments?

Dane kontaktowe (np. adres, nr tel. i adres e-mail) znajdują się w górnej części naszej strony Internetowej. Aby rozpocząć wyszukiwanie, należy wejść na stronę główną naszego obiektu.

Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać na wiele sposobów – telefonicznie, mailowo, osobiście, bądź za pośrednictwem strony internetowej, facebook’a, czy też portali rezerwacyjnych.

Czy mogę wymeldować się później niż ustalony czas check-out?

Jest to możliwe lecz wymaga konsultacji z recepcją obiektu Expolis Residence. Możliwość późniejszego wymeldowania uzależniona jest od obłożenia pokoi na kolejną dobę. W celu uzyskania wiążącej informacji prosimy o kontakt z personelem recepcji naszego obiektu.

Czy jest prywatny parking?

Nasz obiekt położony jest w historycznej dzielnicy Łazarz – lecz parkowanie nie jest objęte strefą płatnego parkowania. Możliwe jest pozostawienie pojazdu w dowolnie znalezionym przez siebie miejscu. Nie posiadamy prywatnych miejsc parkingowych dla Gości.

Czy w obiekcie jest wydzielone miejsce dla palaczy?

Nie, wszystkie nasze pokoje są dla osób niepalących. Jedynym miejscem gdzie możliwe jest palenie to front przed głównym wejściem do hotelu.

Czy w czasie mojego pobytu mogę przyjmować Gości?

Tak, jest to możliwe od godziny 8:00 do 22:00 po tym czasie w pokoju mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane na czas realizacji rezerwacji.

Czy recepcja jest całodobowa?

Tak, nasz personel jest do dyspozycji przez całą dobę.

Czy personel porozumiewa się w języku obcym?

Tak, nasz personel jest wielojęzyczny.

Czy jest możliwość pozostawienia swojego bagażu przed i po wymeldowaniu?

Tak, recepcja Expolis Residence jest do dyspozycji Gości przez całą dobę – tym samym każdy z Gości może pozostawić swój bagaż do przechowania przed i po wymeldowaniu (bezpłatnie).

Czy jest możliwość dostawki w pokoju?

Niestety nie posiadamy dostawek.

Czy możliwy jest pobyt dodatkowej osoby?

Jeśli w pokoju znajduje się odpowiednia liczba łóżek/miejsc noclegowych po wcześniejszym kontakcie z recepcją jest to możliwe. W tym przypadku pobrana może zostać dodatkowa opłata.

Czy mogę się zameldować, jeśli jestem niepełnoletni?

Niestety, aby dokonać rezerwacji konieczny jest pobyt minimum jednej osoby pełnoletniej.

Co w przypadku pozostawienia jakiejś rzeczy w Expolis Residence?

Jeżeli chodzi o rzeczy znalezione należy skontaktować się bezpośrednio z obiektem. Warto to zrobić w momencie zorientowania się, że coś się zgubiło, gdyż prawdopodobieństwo znalezienia tej rzeczy jest wtedy większe. Następnie obiekt udzieli informacji o sposobie zwrotu danego przedmiotu.

Czy pobyt dzieci w Expolis Residence jest bezpłatny?

Pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny gdy dziecko śpi na obecnych łóżkach z rodzicem lub opiekunem. Cena za zmiane pokoju z dodatkowym łóżkiem wynosi 50,00 zł/dobę.

Czy w Państwa obiekcie możliwy jest pobyt ze zwierzęciem?

Wnioski specjalne można składać podczas dokonywania rezerwacji przez Internet, e-mailowo lub osobiście. Dotyczy to próśb o dostawki, układu łóżek, jak również wszelkich wniosków wprowadzonych w miejscu na uwagi podczas dokonywania rezerwacji przez Internet. Realizacja wniosków specjalnych nie jest gwarantowana i zależy od dostępności danych opcji podczas zameldowania, ale zawsze robimy, co w naszej mocy, aby je spełnić. W razie specjalnych potrzeb lub pytań dotyczących danego wniosku należy skontaktować się bezpośrednio z obiektem.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas recepcja@expolis.pl