Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe obiektu Expolis Residence - Rooms & Apartments?
Dane kontaktowe (np. adres, nr tel. i adres e-mail) znajdują się w górnej części naszej strony Internetowej. Aby rozpocząć wyszukiwanie, należy wejść na stronę główną naszego obiektu.
Jak mogę dokonać rezerwacji?
Rezerwacji można dokonać na wiele sposobów – telefonicznie, mailowo, osobiście, bądź za pośrednictwem strony internetowej, facebook’a, czy też portali rezerwacyjnych.
Czy mogę wymeldować się później niż ustalony czas check-out?
Pragniemy poinformować, że doba hotelowa w naszym obiekcie rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu, a wobec tego, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji przez całą dobę, indywidualnie wybrany czas zameldowania w przedziale tych godzin nie stanowi dla nas żadnego problemu. W zależności od obłożenia doby poprzedniej i statusu danego pokoju, po uzgodnieniu z personelem recepcji możliwe jest wcześniejsze zameldowanie od godziny 11:00 (koszt 19 zł/h). Dodatkowo wymeldowanie może być wydłużone – maksymalnie do godziny 13:00 (koszt 19 zł/h), po uprzednim złożeniu zapytania u naszego personelu. Dopłaty za wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie można dokonać w recepcji. Zarówno przed zameldowaniem jak i po wymeldowaniu mają Państwo możliwość pozostawienia bagażu do przechowania całkowicie bezpłatnie. Z racji czynnej całodobowo recepcji, bagaż ten można odebrać o dowolnej porze.
Czy jest prywatny parking?
Wszystkich naszych Gości podróżujących samochodem pragniemy poinformować, że nie posiadamy własnego parkingu, jednak zachęcamy do skorzystania ze strefy płatnego parkowania, która obowiązuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00. Koszt za pierwszą godzinę wynosi 3,50 zł, 4,20 zł za drugą, 4,90 zł za trzecią i 3,50 zł za każdą kolejną. Płatności dokonać można bilonem, kartą płatniczą lub BLIKiem. Uprzejmie prosimy o parkowanie w miejscu do tego wyznaczonym i zwracanie szczególnej uwagi na oznaczenia drogowe w okolicy obiektu.
Czy w obiekcie jest wydzielone miejsce dla palaczy?
Nie, wszystkie nasze pokoje są dla osób niepalących. Jedynym miejscem gdzie możliwe jest palenie to front przed głównym wejściem do hotelu.
Czy w czasie mojego pobytu mogę przyjmować Gości?
Tak, jest to możliwe od godziny 8:00 do 22:00 po tym czasie w pokoju mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane na czas realizacji rezerwacji.
Czy recepcja jest całodobowa?
Tak, nasz personel jest do dyspozycji przez całą dobę.
Czy personel porozumiewa się w języku obcym?
Tak, nasz personel jest wielojęzyczny.
Czy jest możliwość pozostawienia swojego bagażu przed i po wymeldowaniu?
Tak, recepcja Expolis Residence jest do dyspozycji Gości przez całą dobę – tym samym każdy z Gości może pozostawić swój bagaż do przechowania przed i po wymeldowaniu (bezpłatnie).
Czy jest możliwość dostawki w pokoju?
Niestety nie posiadamy dostawek.
Czy możliwy jest pobyt dodatkowej osoby?
Jeśli w pokoju znajduje się odpowiednia liczba łóżek/miejsc noclegowych po wcześniejszym kontakcie z recepcją jest to możliwe. W tym przypadku pobrana może zostać dodatkowa opłata.
Czy mogę się zameldować, jeśli jestem niepełnoletni?
Niestety, aby dokonać rezerwacji konieczny jest pobyt minimum jednej osoby pełnoletniej.
Co w przypadku pozostawienia jakiejś rzeczy w Expolis Residence?
Jeżeli chodzi o rzeczy znalezione należy skontaktować się bezpośrednio z obiektem. Warto to zrobić w momencie zorientowania się, że coś się zgubiło, gdyż prawdopodobieństwo znalezienia tej rzeczy jest wtedy większe. Następnie obiekt udzieli informacji o sposobie zwrotu danego przedmiotu.
Czy pobyt dzieci w Expolis Residence jest bezpłatny?
Pobyt dzieci do lat 5 jest bezpłatny gdy dziecko śpi na obecnych łóżkach z rodzicem lub opiekunem. Cena za zmiane pokoju z dodatkowym łóżkiem wynosi 50,00 zł/dobę.
Czy w Państwa obiekcie możliwy jest pobyt ze zwierzęciem?
Wnioski specjalne można składać podczas dokonywania rezerwacji przez Internet, e-mailowo lub osobiście. Dotyczy to próśb o dostawki, układu łóżek, jak również wszelkich wniosków wprowadzonych w miejscu na uwagi podczas dokonywania rezerwacji przez Internet. Realizacja wniosków specjalnych nie jest gwarantowana i zależy od dostępności danych opcji podczas zameldowania, ale zawsze robimy, co w naszej mocy, aby je spełnić. W razie specjalnych potrzeb lub pytań dotyczących danego wniosku należy skontaktować się bezpośrednio z obiektem.